2e jaar Bestuurskunde
Woonplaats: Rotterdam
Hoihoi, Ik ben Isis de , 19 jaar oud. Ik zit in mijn eerste jaar van mijn studie Bestuurskunde aan Erasmus. Vorig jaar heb ik een tussenjaar gehad waarin ik veel heb gereisd en vrijwilligerswerk heb gedaan. Dit vond ik echt super leuk, maar voor nu ben ik wel weer gesetteled in Nederland. Ik houd ervan om bij te kletsen met mijn vrienden en daarnaast vind ik het erg leuk om te sporten. Vroeger heb ik topsport handbal gedaan, maar nu doe ik crossfitten gewoon voor de leuk.
Ik vind het leuk om kinderen iets bij te brengen. Dit heb ik ook al vaker gedaan. Dit ligt mij goed, aangezien ik erg rustig kan uitleggen en geduldig wacht totdat ze het begrijpen. Zodra ze het niet begrijpen, leg ik het opnieuw uit. Soms op een andere manier, zodat ze het beter begrijpen.