Woonplaats: Heerenveen
Mijn naam is Dion en ik ben 18 jaar. Vanaf 1 september start ik met de opleiding tot tweedegraads docent Biologie aan hogeschool Windesheim. Ik zou graag bijles geven om alvast ervaring op te doen met het begeleiden van onderbouwleerlingen en om te leren hoe ik hen het beste kan ondersteunen in hun leerproces.