tussenjaar
Woonplaats: Zandvoort
Mij heeft het altijd leuk geleken om (bij)les te geven, op deze manier wil ik ook kunnen kijken tot in hoeverre dit bij mij past. Ik ben altijd goed geweest in zowel wiskunde B, maar ook A. Zo heb ik ook wiskunde D gevolgd, juist om ook wat elementen uit wiskunde A terug te laten komen.
Neemt een tussenjaar