Technische Natuurkunde
Woonplaats: Haarlem
Ik ben Thibault, 18 jaar, woon in Haarlem en heb de havo (Technasium) afgerond. In september begin ik aan de studie Technische Natuurkunde aan de HvA. Ik ben erg geïnteresseerd in natuurkunde en wiskunde. Ik wil altijd weten hoe iets in de natuur werkt en daar heb je meestal natuurkunde en wiskunde voor nodig. Ik vind het leuk om mensen stof uit te leggen en heb bijvoorbeeld een vriend goed kunnen helpen bij zijn examen. Verder ben ik sociaal, behulpzaam, gemotiveerd en leergierig.