Pabo
Woonplaats: Sittard
Hoi! Ik ben Michelle, 17 jaar oud en ik geef graag bijles omdat ik het leuk vind om anderen te helpen. In september ga ik studeren bij de PABO. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te muziek te maken, tijd door te brengen met vrienden en af en toe een serie of film te kijken. Ook hou ik ervan om nieuwe dingen te leren, wat goed van pas komt bij het geven van bijles. Als bijlesgever ben ik geduldig en probeer ik de stof op een duidelijke en ontspannen manier uit te leggen. Ik weet dat niet iedereen op dezelfde manier leert, dus ik kijk graag samen naar wat het beste werkt. Mijn doel is niet alleen om betere cijfers te halen, maar ook om meer vertrouwen te krijgen in het vak. Ik kijk ernaar uit om kennis te maken en samen aan de slag te gaan!